FANDOM

Basic - pierwsza linia lalek Ever After High. W jej ramach zostanie wydanych dziesięć postaci - Apple White, Briar Beauty, Raven Queen, Madeline Hatter oraz Ashlynn Ella w dwupaku z Hunterem Huntsmanem. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w lipcu 2013.

W późniejszym czasie, w ramach serii, zostały wydane lalki Cerise Hood, Blondie Lockes oraz C.A. Cupid.

2013Edytuj

Apple WhiteEdytuj

    • Lalka
    • oficjalny art
    • w odcinku
    linia : 
    Basic
  • wydanie : lipiec 2013
  • numer asortymentu : BBD51
  • numer modelu : BBD52

W tej serii głowa Apple ozdobiona jest czerwoną opaską z kokardą tego samego koloru oraz złotą koroną. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę, w której można wyróżnić dwie części. Pierwszą z nich stanowi szkarłatna bluzka z kremowymi bufkami w złotą kratkę. Przy dekolcie widnieje złoty kołnierzyk. Druga część ubranie jest dwuwarstwowa. Pierwsza warstwa jest różowa. Czym niżej, tym kolor staje się ciemniejszy. Dodatkowo, na jej dole znajduje się wzór z białych kwiatów. Druga warstwa natomiast jest czerwona i wyszyta złotą nicią. Na lewym nadgarstku Apple widnieje złota bransoletka. Nogi lalki odziane są czarnymi rajtuzami. Buty dziewczyny są czerwone, na kręconym obcasie. Dodatkowo, utrzymują je trzy żółte kokardki. Do lalki dołączona jest czerwona torebka w kształcie jabłka ze złotą rączką i listkiem tego samego koloru oraz pomarańczowa szczotka w kształcie klucza. 

Raven QueenEdytuj

  • '
    • Lalka
    • oficjalny art
    • w odcinku
    '
    linia : Basic
  • wydanie : lipiec 2013
  • numer asortymentu : BBD41
  • numer modelu : BBD42

W tej serii na głowie Raven znajduje się srebrny diadem, z którego wystaje siedem kolców. Dziewczyna ubrana jest w fioletową sukienkę. Jej dół jest falbaniasty, a ponadto, wystaje spod niego druga, różowa warstwa ubranka. Sukienka ozdobiona jest również czarną siateczką, która pełni funkcję bluzki. Jej końce sięgają do ud i oplatają się wokół kolejnych warstw ubrania. Górną jego część zdobią również białe rękawki, które wyglądają tak, jakby były wykonane z piór. W miejscu ich złączenia znajduje się fioletowa broszka ze srebrną obwódką. Spod niej, wystaje mały, biały łańcuszek. Ponad tylną część ozdoby piętrzy się biały kołnierz. Na nogach Raven znajdują się szare rajstopy. Buty dziewczyny są koloru czarnego oraz utrzymywane na koturnie. Dodatkowo, przewiązane są one białymi sznurówkami, a w miejscu pięty - ozdobione białą siateczką. Do lalki dołączona jest czarna torebka Raven oraz biała szczotka. 

Briar BeautyEdytuj

  • '
    • Lalka
    • Oficjalny art
    • w odcinku
    '
    linia : Basic
  • wydanie : lipiec 2013
  • numer asortymentu : BBD51
  • numer modelu : BBD53

Na głowie Briar umieszczone zostały różowe okulary przeciwsłoneczne. Jej uszy natomiast, przebite są srebrnymi kolczykami. Szyję dziewczyny zdobi czarny naszyjnik, który przypomina nieco łańcuch, na środku którego umieszczony został różowy klejnot. Bufiasta sukienka lalki jest różowa, a jej dół przypomina zamknięty pąk róży. Ponadto, obszyty jest on czarną tasiemką. Górna część ubranka ozdobiona jest czarnymi nićmi, które swoim ułożeniem przypominają kolce. Na lewym nadgarstku Briar znajduje się czarna bransoletka z różową różą, a na środkowym i serdecznym palcu prawej dłoni - różowy pierścionek. Na nogach dziewczyny widnieją białe rajstopy, ozdobione czarnym wzorkiem z kolców. Buty Briar to różowe sandałki na obcasie. Do lalki dołączona jest czarna torebka w kształcie walca z szarymi elementami oraz różowa szczotka.

Madelline HatterEdytuj

    • Lalka
    • Oficjalny art
    • w odcinku
    Linia : Basic
  • wydanie : lipiec 2013
  • numer asortymentu : BBD41
  • numer modelu : BBD43

Na głowie Madeline znajduje się fioletowy kapelusz, który wyglądem przypomina filiżankę. Poza tym, ozdobiony jest złotymi elementami, a utrzymuje się na błękitnej opasce. Na szyi dziewczyna zawieszony jest niebieski naszyjnik, ozdobiony żółtą kokardką. Madeline ubrana jest w purpurową sukienkę z bufiastymi rękawami. W talii, lalka przepasana jest niebieską wstążką. Dolna część ubranka ozdobiona jest złotymi nićmi, natomiast górna - białą siateczką. Spod dolnej części wystają dwie kolejne warstwy ubranka - jedna, w biało-niebieskie pionowe pasy, a druga - wykonana z czarnej siateczki. Dłonie lalki pomalowane są na niebiesko oraz w białe kropki, a na nadgarstkach widnieją białe falbany. Całość imituje rękawiczki. Na nogach Madeline znajdują się białe rajstopy w niebieskie kropki, natomiast na jej nogach - białe buty ze złotym, zakręconym obcasem. Do lalki dołączony jest złoty czajnik z białymi i niebieskimi zdobieniami oraz fioletowa szczotka. 

Ashlynn EllaEdytuj

  • Lalka
  • oficjalny art
  • w odcinku
  • linia : Basic
  • wydanie : październik 2013
  • numer asortymentu : ?
  • numer modelu : BBD48

W tej serii na głowie Ashlynn znajduje się różowy diadem z ozdobą w kształcie motyla. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami, a jej szyję zdobi naszyjnik z wisiorkiem-butem tego samego koloru. Lalka ubrana jest w niebieską sukienkę, ozdobioną wzorkiem z czerwonych kwiatów oraz złotą tasiemką przy brzuchu. Do tego, ma ona również różowe bufki z błękitnymi, siatkowymi rękawami. Podobna siatka znajduje się w pasie Ashlynn. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje złota bransoletka. Buty lalki są niebieskie, na wysokim obcasie, a ich wiązadła sięgają łydek Ashlynn. Do lalki dołączona jest złota torebka, która przypomina zegar. 

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Hunterem Huntsman

Hunter Huntsman Edytuj

  • '
    • Lalka
    • oficjalny art
    • w odcinku
    '
    linia : Basic
  • wydanie : październik 2013
  • numer asortymentu : ?
  • numer modelu : BBD48

W tej serii Hunter ubrany jest w ciemnozieloną bluzę "w serek", na której widnieje rysunek przedstawiający las. Na niej, znajduje się brązowy bezrękawnik z kapturem, którego końce są zielone. Chłopak ma na sobie również szare spodnie, a na jednej szlufce przewiązany jest biały sznureczek. Buty Huntera są brązowe sięgają za kostkę. Do lalki dołączona jest brązowa torba.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Ashlynn Ellą .

  • Lalka
  • oficjalny art
  • w odcinku

Cerise Hood Edytuj

  • Linia : Basic
  • wydanie : listopad 2013
  • numer asortymentu : BBD41
  • numer modelu : BBD44

W tej serii Cerise ubrana jest w tunikę z czarnymi rękawami wykonanymi z siateczki. Ubranko jest różowe oraz ozdobione czarną kratą. Co ciekawe, w dolnych częściach wygląda tak, jakby ktoś wylał na nią czarną farbę. Co więcej, dziewczyna ubrana jest w czerwoną pelerynę z kapturem - jest on w całości czerwony, natomiast jego niższa część ozdobiona jest czarnymi motywami kwiatowymi. Utrzymuje się ona na dwóch srebrnych broszkach, połączonych dwoma łańcuchami. Lalka przepasana jest w pasie brązowym pasem wykonanym z trzech rzędów rzemieni ze srebrnymi klamrami i łańcuchami. Na palcu prawej dłoni Cerise widnieje różowy pierścionek, a na jej lewym nadgarstku - dwie czarne bransoletki z ćwiekami. Dziewczyna ubrana jest również w szare, połyskujące legginsy oraz wysokie, brązowe buty myśliwskie. Do lalki dołączony jest beżowy koszyk z szarymi elementami oraz różową rączką z kokardą, pamiętnik dziewczyny oraz szczotka. 

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • w odcinku
Blondie Lockes
Edytuj

  • linia : Basic
  • wydanie : listopat 2013
  • numer asortymentu : BBD51
  • numer modelu : BBD54

W tej serii włosy Blondie są mocno pokręcone. Co więcej, zdobi je błękitna opaska z kokardką, której środek swoim kształtem przypomina misia. Dziewczyna ubrana jest w staromodny strój z niebieskimi, dziecięcymi falbankami na kołnierzu i rękawach, a kluczowy wzór to kremowy gorset. Wykończony jest on błękitną falbaną. Spódnica lalki jest w kształcie dzwonu. Jej pierwsza połowa jest biała, znajdują się na niej podobizny brązowych misiów w błękitnych ramkach ze wstążek z kokardkami. Druga połowa jest natomiast błękitna oraz ozdobiona czarnymi zdobieniami. Na lewej dłoni Blondie widnieje złota bransoleta, a na palcu jej prawej dłoni, pierścionek tego samego koloru. Nogi dziewczyny okryte są niebieskimi rajstopami. Jej buty są czarne, z wywiniętym kawałkiem. Dzięki temu można zauważyć, że wnętrze buta jest obite futerkiem oraz brązowe. Jego obcas ma kształt klucza. Do lalki dołączona jest złota torebka w kształcie serca z błękitną rączką, pamiętnik dziewczyny oraz szczotka.

  • Lalka
  • oficjalny art
  • w odcinku
C.A Caupid
Edytuj

  • Linia : Basic
  • wydanie : grudzień 2013
  • numer asortymentu : BBD41
  • numer modelu : BDB09

W tej serii włosy C.A. sięgają bioder dziewczyny. Są one również pokręcone. Co więcej, grzywka dziewczyny również jest zakręcona, ale ku jej czole. Na głowie lalki widnieje złota opaska z różowym sercem i strzałą. C.A. ubrana jest w różową sukienkę na ramiączkach. Jej dół ozdobiony jest białymi plamkami, różowymi strzałami oraz wykończony czarną falbanką. W pasie dziewczyna przepasana jest złotym paskiem z motywami piór, który wiązany jest na czarnym łańcuchu. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje złota bransoletka, a na palcu prawej dłoni - czarny pierścionek. Na nogach C.A. widnieją czarne rajstopy, jej buty natomiast są złote. Ich obcas kształtem przypomina strzałę z różowym sercem. Całość wiązana jest na kostce lalki. Z paska, który utrzymuje buty "wyrasta" złote skrzydło. Do lalki dołączony jest złoty łuk z różowymi elementami, złota strzała i pojemnik na nie z czarną rączką oraz pamiętnik dziewczyny i szczotka

2014Edytuj

W tym roku linia zostanie powiększona o lalkę Cedar Wood, Lizzie Hearts, Dextera Charminga oraz Holly O'Hair i Poppy O'Hair.

Cedar WoodEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • W odcinku
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: marzec 2014
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: BDB11

W tej serii włosy Cedar są pokręcone, a jej grzywka ułożona jest po prawej stronie czoła. Ozdobiona jest ona również fioletowym dobieranym warkoczem, do którego przyczepiona została złota spinka w kształcie konika polnego. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami w kształcie przekrojów drzewa. Lalka ubrana jest w fioletową bluzkę z bufiastymi rękawkami. Ozdobiona jest ona białym, zaokrąglonym kołnierzem oraz zaokrąglonym wykończeniem. Cedar ma na sobie również czerwoną spódnicę. Jej dół jest czarny i ozdobiony fioletowymi i złotymi zdobieniami. Na lewym nadgarstku dziewczyny widnieje złota bransoletka, a na palcu jej prawej dłoni - niebieski pierścionek. Na nogach lalki widnieją fioletowe, przeźroczyste podkolanówki, z których końców wystają fioletowe sznureczki. Buty Cedar to różowe sandałki wiązane na kostce na brązowym koturnie. Do lalki dołączona jest brązowa torba z fioletową rączką oraz pamiętnik.

Dexter CharmingEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • W odcinku
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: BJH09

W tej serii na głowie Dextera znajduje się złota korona. Na nosie chłopaka widnieją natomiast okulary "kujonki" w czarnych oprawkach. Lalka ubrana jest w szarą bluzkę, na której widnieje nadruk przedstawiający herb rodziny królewskiej, z której wywodzi się Dexter. Na nią, została założona granatowa kurtka z kołnierzem obszytym złotymi tasiemkami. Szyja chłopaka ozdobiona jest natomiast białym szalikiem w błękitne paski. Lalka ubrana jest również w szare spodnie, które ozdobione są złotym łańcuchem. Buty Dextera to czarne trampki na białej podeszwie. Do lalki dołączony jest czarny plecak, pamiętnik oraz szczotka.

Holly O'HairEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • W odcinku
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BJH20

W tej serii włosy Holly są rozpuszczone. Ich część zapleciona jest w drobny warkocz. Głowa dziewczyny ozdobiona jest fioletową koroną, która jest bogato zdobiona. Jej szyja z kolei, ozdobiona jest złotymi naszyjnikami. Lalka ubrana jest w beżową bluzkę na ramiączkach. Na nią, została założona bordowa, bufiasta kurtka. Całość przepasana jest złotym paskiem. Holly ubrana jest także we wrzosową sukienkę, której końce sięgają do jej łydek. Ozdobiona jest ona fioletowymi oraz srebrnymi wzorkami. Co więcej, nogi lalki pokryte są szarymi rajstopami. Jej buty natomiast są złote, wiązane na kostce, a ich obcas kształtem przypomina wieżę. Do lalki dołączona jest różowa torebka z czarną rączką oraz pamiętnik.

Poppy O'HairEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • W odcinku
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BJH20

W tej serii włosy Poppy są obcięte na "boba", a jej głowa przewiązana jest malinową bandaną. Jej uszy natomiast, przebite są złotymi kolczykami. Dziewczyna ubrana jest we fioletową sukienkę z długim rękawem oraz pomarszczonym, wysokim kołnierzem. Ubrano ozdobione jest wzorkiem, który przypomina lustra. Co więcej, na lewym nadgarstku Poppy widnieje srebrna bransoletka, na na palcu prawej dłoni - srebrny pierścionek. Na nogach lalki widnieją czarne legginsy, których boki są podziurawione. Buty dziewczyny to malinowe kozaki. Przewiązane są one czarnymi sznurówkami, a ich obcas jest srebrny. Do lalki dołączona jest czarna torba na ramię z napisem "I Love Scissors" oraz pamiętnik.

Lizzie HeartsEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • W odcinku
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: 2014
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Lizzie upięte są w wysokiego koka. Utrzymują się one na złotej, bogato rzeźbionej koronie. Reszta jej włosów jest lekko pofalowana i opada swobodnie, sięgając ud dziewczyny. Uszy Lizzie przebite są złotymi kolczykami w kształcie serc. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę bez rękawów. Ozdobiona jest ona czerwonym żabotem oraz złotymi i czerwonymi wyszywanymi wzorkami, przedstawiającymi serca. Ubranko sięga do ud dziewczyny. Doszyty został do niego również kawałek materiału, którego wzór przedstawia złoto-czerwoną szachownicę. Na dłoniach Lizzie znajdują się czarne rękawiczki z falbanką, a palcu prawej dłoni - złoty pierścionek. Na nogach lalki znajdują się czarne rajstopy, ozdobione czerwonymi sercami. Buty Lizzie to czerwone botki na żółtym obcasie w kształcie karty do gry. Ozdobione zostały również złotymi wstawkami w kształcie kart. Do lalki dołączona jest czerwona torba w kształcie serca ze złotą rączką oraz pamiętnik.