FANDOM

Dexter Charming
Dexter Charming
Rodzice: Książek z Bajki
Bajka: Każda baśń, w której Książę z Bajki przychodzi na ratunek.
Urodziny: 17 lutego
Strona: Royalsi
Współlokator: Hunter Huntsman
pragnienie: Nie chcę być Księciem z Bajki dla dowolnej dziewczyny. Ona powinna być moją prawdziwą miłością. Takiego Szczęśliwego Zakończenia sobie życzę.
"umiejętność: Z jakiegoś powodu dziewczęta mdleją, kiedy zdejmuję okulary.
Sprawy sercowe: Staram się zebrać na odwagę i zaprosić gdzieś Raven Queen .
"dzieła na nerwy: Bez okularów nie widzę dobrze. Podobno przesłaniają moje czarujące spojrzenie, ale nie wiem, co to miałoby znaczyć.
lubiany przedmiot szkolny: Trening Bohaterów. Może i nie jestem prymusem, ale kocham wyzwania.
nielubiany przedmiot szkolny: Zaawansowane Zaloty. W przeciwieństwie do mojego brata, zawsze potykam się o własne słowa, gdy chcę oczarować dziewczynę.
Najlepsi przyjaciele: Mój brat Daring Charming i współlokator Hunter Huntsman

Doll diary icon .

Dexter Charming – jest synem Księcia z bajki.

OsobowośćEdytuj

Dexter jest bardzo nieśmiały i bojaźliwy. Chłopak jest przyjazny, ale w przeciwieństwie do swojego brata, nie jest szarmancki i zbyt popularny.

WyglądEdytuj

Dexter ma jasnobrązowe włosy oraz niebieskie oczy. Jego skóra jest dość blada. Chłopak nosi na głowie małą koronę, która jest widocznie mniejsza od tej, którą nosi jego brat. Zazwyczaj można go zobaczyć ubranego w zwykłą, książęcą odzież oraz czarne okulary.

BajkaEdytuj

Książę z bajki – postać z cyklu Shrek, złotowłosy młodzieniec w lśniącej zbroi, odbicie postaci dzielnego rycerza w krzywym zwierciadle.

Ukazuje wiele negatywnych cech: jest pyszałkowaty, tchórzliwy, zapatrzony w siebie. Te cechy czynią z Księcia najniebezpieczniejszego przeciwnika Shreka. Postać debiutuje w filmie "Shrek 2", jednak wzmianka o nim pojawiła się już w pierwszej części filmu, gdy Fionawyznała Shrekowi, że spodziewała się księcia z bajki w złotej zbroi, a nie zielonego ogra. Nie znamy ojca Księcia, znana jest jedyne jego podstępna matka – Wróżka Chrzestna.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Jego bratem jest Daring. Znak towarowy dla Darling Charming sugeruje, że może być ona jego siostrą.

PrzyjacieleEdytuj

Dexter jest dość nieśmiały, przez co nie ma zbyt wielu przyjaciół. Mimo tego, przyjaźni się ze swoim bratem Daringiem Charmingiem oraz współlokatorem Hunterem Huntsmanem.

MiłośćEdytuj

Mówi do Raven w kawiarni w pierwszym odcinku serialu – można zauważyć, że jest strasznie zdenerwowany podczas rozmowy, co może sugerować, że jest potajemnie w niej zakochany, choć nic nie jest pewne.

W odcinku Here Comes Cupid wydaje się, że C.A. Cupid jest w nim zakochana, ale Dexter albo tego nie zauważa, albo nie jest zainteresowany.

LalkiEdytuj

BasicEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • W odcinku
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: 2014
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii na głowie Dextera znajduje się złota korona. Na nosie chłopaka widnieją natomiast okulary "kujonki" w czarnych oprawkach. Lalka ubrana jest w szarą bluzkę, na której widnieje nadruk przedstawiający herb rodziny królewskiej, z której wywodzi się Dexter. Na nią, została założona granatowa kurtka z kołnierzem obszytym złotymi tasiemkami. Szyja chłopaka ozdobiona jest natomiast białym szalikiem w błękitne paski. Lalka ubrana jest również w szare spodnie, które ozdobione są złotym łańcuchem. Buty Dextera to czarne trampki na białej podeszwie. Do lalki dołączony jest czarny plecak, pamiętnik oraz szczotka.

CiekawostkiEdytuj

  • C.A. jest w nim zauroczona.
  • Swoje urodziny obchodzi 11 lutego.

Meta timelineEdytuj

  • 14 maja 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Księcia Dextera Charming.
  • 16 maja 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Dextera Charminga.
  • 30 maja 2013: Dexter debiutuje w odcinku Świat Ever After High.
  • 8 października 2013: Dexter pojawia się w książce "Księga Legend".
  • 30 stycznia 2014: Profil Dextera zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • 30 stycznia 2014: Oficjalny art Dextera zostaje ujawniony.
  • 19 marca 2014: Zdjęcie lalki Dextera zostaje pokazane w internecie.

GaleriaEdytuj

Galeria webisodówEdytuj

InneEdytuj