FANDOM

Fuj! To nie jezioro, tyko jakieś bagno! Skąd to paskudztwo się bierze?
Duchess w odcinku "Jezioro Księżniczki Swan"
Duchess Swan
0 8b108 a0f0a4c2 XL
Rodzice: Księżniczka Łabędzi
Bajka: Odetta z jeziora łabędziego
Urodziny: 30 kwietnia
Strona: Royalsi
Współlokator: Lizzie Hearts
pragnienie: Moja opowieść zasługuje na więcej uwagi! Mam już dość tego, że traktuje się mnie jak drugorzędną księżniczkę.
"umiejętność: Umiem w każdym momencie zamienić się w łabędzia, a ponadto potrafię tańczyć na wodzie.
Sprawy sercowe: Kiedy przyciągnę uwagę Daringa Charminga, na pewno zaprosi mnie na randkę.
"dzieła na nerwy: OK, wiem, że to nie wygląda dobrze, ale jak się wściekam, leci ze mnie pierze.
lubiany przedmiot szkolny: Taniec klasyczny. Korony z głów - jestem najlepszą tancerką w szkole, a w balecie nie może się ze mną mierzyć zupełnie nikt.
nielubiany przedmiot szkolny: Muzyka. Jeśli już tak bardzo chcecie wiedzieć, to przyznam się, że strasznie zawodzę.
Najlepsi przyjaciele: Faybelle Thorn. Ciągnie swój do swego - to działa również w baśniowym świecie.

Doll diary icon Pamiętnik Duchess Swan

Duchess Swan – córka Odetty, Księżniczki Łabędzi z baletu klasycznego Jezioro Łabędzie. Jest uczennicą Ever After High. Opowiada się po stronie Royalsów, nawet jeśli nie lubi swojego przeznaczenia.

OsobowośćEdytuj

Duchess ma wątpliwości, co do swojej przynależności do Royalsów. Historia dziewczyny ma tragiczne zakończenie, które sprawia, że jest ona zazdrosna o losy innych księżniczek, które będą żyły długo i szczęśliwie. Choć każda księżniczka może stać się celem frustracji Duchess, uważa ona Apple White za swoją największą przeciwniczkę. Może to być spowodowane tym, że Apple ma najszczęśliwsze "żyli długo i szczęśliwie", ale głównie ze względu na fakt, że będzie je dzieliła z Daringiem Charming, w którym Duchess skrycie się podkochuje. W związku z tym, dziewczyna korzysta z każdej okazji, by oczernić Apple w oczach Daringa.

WyglądEdytuj

Duchess jest posiadaczką długich, sięgających bioder brązowo-białych włosów. Są one lekko pokręcone oraz częściowo spięte w koka. Skóra dziewczyny jest bardzo blada, niemalże biała, a jej oczy są brązowe. Duchess odziedziczyła po swojej matce zdolność transformacji w łabędzia, jednakże pod jego postacią ma czarne pióra, zamiast białych.

BajkaEdytuj

Jezioro Łabędzie – jest to balet klasyczny do którego muzykę napisał Piotr Czajkowski. 

Akcja utworu toczy się w starym zamku nieopodal jeziora, w którym mieszkają księżna i jej syn - Zygfryd. Książę to romantyczny, marzycielski młodzieniec. Pewnego dnia, bawiąc się z przyjaciółmi na festynie, Zygfryd widzi stado przelatujących łabędzi, za którymi podąża.

Nad brzegiem jeziora książę spotyka białe łabędzie - młode dziewczęta zaklęte przez złego czarnoksiężnika Rotbarta. Wśród nich jest Odetta, której piękność oczarowuje młodego księcia. Zygfryd i dziewczyna zakochują się w sobie. Wyjawia ona Zygfrydowi tajemnicę złego zaklęcia - może je złamać tylko szczera i prawdziwa miłość człowieka, który pokocha Odettę, przysięgnie jej wierność i dotrzyma słowa, ratując w ten sposób swoją ukochaną i wszystkie dziewczyny. Zły czarownik widzi to i ma zamiar zmusić księcia do złamania przysięgi.

Na balu zorganizowanym przez księżną, Zygfryd ma wybrać narzeczoną. Wśród gości znajduje się Rotbart w ludzkiej postaci. Przywiódł ze sobą Czarnego Łabędzia - podstępną Odylię, łudząco podobną do Odetty. Zygfryd pada ofiarą podstępu i wybiera Odylię. W ten sposób Rotbart triumfuje, gdyż książę złamał przysięgę wierności Odettcie. Jednak Zygfryd zauważa swoją pomyłkę i śpieszy na brzeg jeziora.

Przybita nieszczęściem Odetta opowiada koleżankom o zdradzie Zygfryda. W tym czasie pojawia się książę. Błaga Odettę o wybaczenie, gdyż na balu w zamku to ją widział w osobie Odylli i to jej wyznał miłość. Rozwścieczmy czarny ptak Rotbart próbuje rozłączyć Odettę i Zygfryda, lecz nic nie może powstrzymać ich miłości. Rotbart pada martwy.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Duchess jest córką Odetty z Jeziora Łabędziego.

PrzyjacieleEdytuj

Sparrow Hood jest "partnerem w zbrodni" Duchess, ale ich przyjaźń nie jest pewna. Ponadto ujawniono, że dziewczyna przyjaźni się z Faybelle Thorn.

MiłośćEdytuj

Duchess skrycie podkochuje się w Daringu Charming.

Meta TimelineEdytuj

  • 30 maja 2013: Duchess Swan debiutuje w odcinku Bajka Apple: Królewska Opowieść.
  • 31 maja 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Duchess Swan.
  • Początek lipca 2013: Duchess Swan debiutuje w pamiętnikach Apple i Briar z serii Basic.
  • 8 października 2013: Duchess Swan debiutuje w książce Księga Legend.
  • 8 stycznia 2014: Imię Duchess zostaje potwierdzone w odcinku Uwierz Blondie.
  • 27 sierpnia 2014: Oficjalny art Duchess zostaje pokazany.
  • 2 września 2014: Profil Duchess zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwisko Duchess pochodzi od angielskiego słowa „Swan”, oznaczającego łabędzia.
  • Słowo „Duchess”, w przetłumaczeniu na język polski to księżna.
  • Swoje urodziny obchodzi 30 kwietnia.

GaleriaEdytuj

Galeria webisodówEdytuj

InneEdytuj