FANDOM

Faybelle Thorn – zapowiedziana postać na 2014 rok. Jest córką Złej Wróżki, postaci z bajki "Śpiąca królewna" i nową uczennicą Ever After High. Opowiada się po stronie Royalsów jeszcze nie objawionych z powodów.

OsobowośćEdytuj

Faybelle Thorn jest radosną dziewczyna, która z niecierpliwością wyczekuje swojej roli jako czarnego charakteru. Jest nieufna względem Raven Queen z tego powodu, ponieważ to Zła Królowa ukradła rolę czarnego charakteru w "Śpiącej królewnie" matce Faybelle.

WyglądEdytuj

Faybelle zwykle nosi strój cheerleaderki. Ma ciemnoniebieskie włosy, które woli nosić spięte wysoko w koński ogon.

BajkaEdytuj

Śpiąca królewna – jedna z baśni Charlesa Perraulta. Opowiada o królewnie, na którą zła czarownica rzuciła urok. Klątwa polegała na tym, że w dniu 15. urodzin, zanim zajdzie słońce, królewna ukłuje się w palec wrzecionem i umrze. Jedna z siedmiu dobrych wróżek złagodziła jednak ten czar powodując, że królewna po ukłuciu jedynie zapadła w głęboki sen, a obudzić ją mógł tylko pocałunek przystojnego księcia.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Faybelle jest córką Złej Wróżki z "Śpiącej Królewny".

Meta TimelineEdytuj

  • 20 listopada 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Faybelle Thorn.
  • 25 marca 2014: Faybelle Thorn debiutuje w książce The Unfairest of Them All.