FANDOM

Opowieść Augustrus Hater
E Book Augustus
Autor: Shannon Hale
Wydawca: Little, Brown and Company
Data wydania: 8 lipca 2015 rok
ISBN: 978 - `83 - 64481 - 09 - 3
Poprzednia: Next Top Villain
Następna: N/A
Ta książka nie jest obecnie dostępna do kupienia
Opowieść Augustrus Hater -  jest to 12 książka z serii Ever After High książka nie jest przetłumaczona na język polski jej bochaterem jest Augustrus Hater .

OpisEdytuj

Sierpień Zając siedział leniwie na Ziemi Grzyb Looking Glass, czekając, aż jego siostra, czerwiec Hare, aby wskoczyć do niego, ponieważ był świt roku szkolnym Legacy. "Czerwiec Hexa Zając! Musimy podróżować prawo w tej chwili, jeśli nie chce się spóźnić na pierwszy dzień w szkole!" Sierpień krzyknął do okna siostry. Jako August siedział oczekując odpowiedzi od swojej starszej siostry, a rechot i bump było wszystko, co usłyszał przed Augustus uderzony czymś rzucony z okna swojej siostry, że powalił go na ziemię. Jako August odzyskał spokój, podniósł pocisk nieznanego latania przerażeniem. "Sp-SP-SP-SP-SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!" krzyknął otwierając króliczej nory w ziemi i rzucając przeklętego przedmiotu do niego. Mały skowyt bólu było słychać w oddali, ale że nie dostał uwagę Augusta. To był fakt niewrażliwości jego fobii, nie tylko jego siostra, ale całej jego rodziny. Jako syn Marsz Hare'a maszerowali prosto do jego domu, wydawało się, że nagle Delirium Attackin na środku kuchni. "Nie w kuchni ...." był ostatni rozsądny rzeczą powiedział zanim wszystko oszalał. Za każdym razem, zamrugał, kolory jego kuchni zaczęła wirujący wokół i wokół i płytki zaczęły coraz ręce kij i nogi. Obraz z koszem pełnym kociąt połączyły z pudełko serce Top Tarts tuż obok niego w lawinę Kitten Top Tarts latające wokół kuchni, każdego pozostawiając ślad tęczy tyłu. Jak poruszenie Rainbow Kitten Top Tarts zaczął śpiewać jakiś powtarzalny dźwięk jak "Gus" w boisku, że Apple nie może dopasować białe. Oczywiście jak w większości czasów jego delirium, Augustus zaczęła krzyczeć i rzucać co mógł złapać na te kocięta. "Stop! Stop! Sttop! Zostaw mnie w spokoju!" trzymał na wrzask biega po domu próbując uciec przed gniewem "zło tęczy kotek najlepszych tarty". Zdrowa część Augusta jego umysłu zachował on próbuje mu powiedzieć, że żaden z tego, co widział było prawdziwe, ale majaczy część jego umysłu owładniętego umysł młodego Hare'a. Sierpień biegał jego domu jasne kolory wirujący wokół w spiralę rozbijając niczego tyle niefortunne kruchy przyjść do swojej drodze. Sierpień znalazł schronienie w jednym domu, w komórce pod schodami. To było nic wielkiego, po prostu proste skoku czarnym pokoju, ale nic z prostego fotel. "Odejdź! To nie jest prawdziwe!" krzyknął obejmujące uszy kołysanie się na boki w pokoju, szepty i śmieszności napełniania szaleństwo jego uszu. Jako August został więc dość całego tego szaleństwa, a łzy zaczęły płynąć po policzkach. "Augustus! Augustus!" krzyknął przyjazny głos za ścianą. To był głos jego przyjaciela z dzieciństwa, Madeline Kapelusznika. Nagle, szepty zatrzymany. "Maddie?" odpowiedział Augustus wychodzi z jego sanktuarium. "August .... co się stało?" zapytał Kapelusznik, omijając ścieżkę zniszczenia, że ​​Augustus utworzony. "Delirium atak." powiedział Augustus jak zaczął zbierając kawałki rozbitych kubki i talerze, łamiącym się głosem nieco. "Och ..." powiedziała Madeline, dając wygląd, który nie wiele osób widziało, spojrzenie, które nie wykazało szaleństwo, troskę i współczucie tylko. Nagle dzwoni zarówno zegarki, wykonane zarówno Wonderlandians uśmiechać i śmiać. "Tea Time". powiedział Augustus uśmiecha się, jakby jego Delirium atak się nie stało w ogóle. Maddie następnie wyjęła zestaw herbaty i stół z Earl Grey śpi wewnątrz jednej z filiżanek. "Więc sierpnia Jest rok Legacy ... słyszałem, że twój ojciec jest wymagający, że w czerwcu będzie w stanie spełnić tej tradycji ...." powiedziała Maddie jak wylała herbatę dla siebie i Augusta. "Tak .... ale ja powiedziałem, że jestem szczęśliwy, aby zrobić to sam." odpowiedział Augustus popijając herbatę. "Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem, drogi bracie! Nienawidzę tej pracy i tak!" powiedział czerwca, kiedy szła po schodach. "Mam zamiar zapisać drzew! I tu jest mały pożegnalny prezent dla ciebie bratem. Ode mnie, kwiecień i maj." dodany czerwca, kiedy zniknął w dziurze w ziemi po wrzuceniu paczki w Augusta. "Hej Augustus! Jak się czujesz BRO-Hare?" zapytał Derk Dormouse, najlepszy przyjaciel Augusta, gdy szedł do domu Hare. "Hej Derk. Skąd wiesz, że był .. wiesz .." zapytał Augustus. "Jak myślisz, kto nazywa się Maddie się?" odpowiedział powrotem Popielicowate. "Och ... Dziękuję." powiedział Augustus. "Plus .. To jest dobry czas na wy do wiązania .. wiesz ... jak ... więcej ... niż tylko przyjaciółmi." dodane Derk jak poruszył brwiami, a następnie uciekł. Sierpień zaczął obracając różowy, kiedy Maddie przerwał mu tok myśli, "Co to znaczy więcej niż" tylko przyjaciółmi "?, Takie jak Super Best Friends?" zapytał Maddie przed przerwana przez zegarek. "Och ... muszę iść teraz .... mam spotkać Raven w miejscowości Bookend.Bye sierpień!" dodane Maddie jak ona spakowała herbat wymienione w jej kapelusz wtedy pominięte wyjazd do portalu Looking Glass. Sierpień nie mógł pomóc, ale uśmiech z powodu czarów szaleństwa jego przyjaciele przyniósł. "Czekaj! Jestem późno do szkoły?" Krzyknął Augustus. "Szkoła jest nadal w przyszłym tygodniu Augustus!" krzyknął Derk od jego domu. Jego rodzina musi kupił zły kalendarz. "No cóż. To tylko elegant!" Sierpień huknął jak zniknął w króliczej nory do odwiedzenia wsi bookend.