FANDOM

Historia Briar Beauty
Historia Briar Beauty
Autor: Shannon Hale
Wydawca: Little, Brown and Company
Data wydania: 20 sierpnia 2013
ISBN: B00EDKMBYQ
Poprzednia: Opowieść Raven Queen
Następna: Opowieść Madeline Hatter
Kup w Empiku
Kup ze strony wydawnictwa
Historia Briar Beauty - jest to trzecia książka z serii Ever after high książka nie została przetłumaczona na język Polski jej głównym bochaterem jest Briar Beauty

OpisEdytuj

Dzika róża jest łącząc stroje wyglądać najlepiej, ale nie jest w pełni zadowolony. Ona kontakty firmy Apple i Blondie na MirrorChat za ich wkład, który przynosi wrzośca realizację ona zapomnij dodać biżuterię. Szybko otwarcia jej biżuteria bagażnik, Briar jest wstrząśnięty, aby znaleźć to pusty. Potrzeby, aby ostrzec rodziców złodzieja w zamku, Briar wykorzystuje jej skrótu na dole: przez okno, poniżej której wagon siana zawsze czeka. Tylko tym razem to nie jest. Na szczęście dla Briar, jej ojciec ma ją złapać. Przygotowuje się krytykować jej za lekkomyślne działania, ale ona mówi mu jej brakuje biżuterii, co skłoniło go do uciec się "bohaterem". Briar kontynuuje poszukiwania matki, zauważając, że jej osiem bracia dokonali bałagan zamku w uzyskaniu materiałów do gry w ich. Ona w końcu odnajduje matkę śpi w jej śniadanie - przypadkowe ataki na insta-sen jest pozostałością z przekleństwa umieszczonego na Sleeping Beauty. Briar odziedziczył te ataki i widząc jej matka śpi, ona też jest wyciągnięta do snu. Choć zasadniczo niewygodne, jest sen znacznie zwiększa jej przesłuchanie, więc słyszy jej bracia mówić o skarb. Kiedy budzi się, patrzy na nich w ogrodzie. Odnajduje jej bracia udając się Piotruś Pan i różne piraci, ich otoczenie pełno rzeczy, które zabrał z zamku - z których jeden jest wagon siana. Zirytowany na ich egoizmu, Briar konfrontuje swoich braci. Szybko przeprosić i Briar nie jest w stanie zatrzymać zły. Twierdząc, rolę Kapitana Hooka dla siebie, każe jej załogę wykopać skarb, po którym będą inwazji na kuchnię.