FANDOM

Hunter Huntsman
Hunter Huntsman
Rodzice: Łowca
Bajka: Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków oraz Czerwony Kapturek
Urodziny: 13 marca
Strona: Rebelsi
Współlokator: Dexter Charming
pragnienie: Stać po stronie prawdy i sprawiedliwości na przekór wszystkim przeszkodom! Chcę też pomagać chorym zwierzętom.
"umiejętność: Potrafię zrobić wszystko, korzystając z przypadkowo znalezionych rzeczy. Chcesz szafę na buty? Daj mi trzy gałęzie, plaster wosku i jakieś 10 sekund. Ta-dam!
Sprawy sercowe: Ashlynn Ella jest dla mnie wszystkim - początkiem i końcem opowieści, moim "dawno, dawno temu" i "żyli długo i szczęśliwie". Pewnego dnia odkryję, jak zmienić naszą bajkę w rzeczywistość.
"dzieła na nerwy: Moje sidła zawsze się łamią! Jak mam być następnym myśliwym, jeśli nie mogę i nie chcę polować?
lubiany przedmiot szkolny: Tresura i Dbanie o Zwierzęta. Czy jest coś lepszego niż praca ze zwierzętami?
nielubiany przedmiot szkolny: Pokonywanie Smoków. Serce mi się kraje, kiedy myślę o tych biednych, niewinnych olbrzymach ziejących ogniem.
Najlepsi przyjaciele: Daring Charming i Dexter Charming są moimi kumplami, ale kiedy jest przy mnie Ashlynn nie potrzebuję nikogo więcej.

Doll diary icon Pamiętnik Huntera Huntsman

Hunter Huntsman – syn łowczego z baśni "Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków”.

OsobowośćEdytuj

Hunter jest trochę pyszny, a poza tym, łatwo go zdenerwować i rozproszyć. Chłopak poważnie podchodzi do swojej roli bohatera, ale nie pała entuzjazmem do pracy jako myśliwy. Hunter troszczy się o naturę i zwierzęta. Jest nawet wegetarianinem.

WyglądEdytuj

Hunter ma opaloną skórę, brązowe oczy oraz włosy tego samego koloru. Po prawej stronie jego głowy jest ogolony, a włosy po lewej stronie wiszą tuż nad jego uchem.

BajkaEdytuj

"Królewna Śnieżka" – ludowa baśń niemiecka. Po raz pierwszy spisana i opublikowana przez braci Grimm.

Na życie pięknej królewny dybie zła macocha-czarownica, zazdrosna o jej urodę. Początkowo każe ją zabić myśliwemu, a na dowód wykonania rozkazu pokazać jej serce. Myśliwy lituje się nad dziewczyną i zostawia ją w lesie, dostarczając na zamek serce zająca. Śnieżka znajduje w lesie domek, należący do krasnoludków i zamieszkuje z nimi. Zła macocha dowiaduje się jednak, że Śnieżka żyje i, zmieniając postać, trzy razy usiłuje ją zabić. Dwukrotnie królewnę ratuje przybycie krasnoludków, za trzecim razem Śnieżka zjada połowę zatrutego jabłka. Zrozpaczone krasnoludki, myśląc, że nie żyje, układają ją w szklanej trumnie. Przejeżdżający nieopodal książę, zachwycony urodą dziewczyny błaga, by krasnoludki podarowały mu ciało Śnieżki. Podczas poruszenia trumny Śnieżce wypada z ust zatruty kawałek jabłka i budzi się ona do życia. Książę natychmiast się jej oświadcza. Zaproszonej na wesele macosze ze złości pęka serce.

W pierwszej wersji wydanej przez Grimmów czarnym charakterem była zazdrosna matka Śnieżki. Uważa się, że zmiana w późniejszych wersjach na macochę miała służyć stonowaniu tej historii.

Często spotykane jest też nieco odmienne zakończenie, spopularyzowane przez film Disneya, w którym Śnieżkę ożywia pocałunek księcia – prawdopodobnie wzorowane na Śpiącej królewnie. Nie zapominajmy także o lustrze które stwierdziło, że Śnieżka jest ładniejsza od złej królowej.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Hunter jest synem łowcy.

przyjacieleEdytuj

Przyjaciółmi Huntera są Daring Charming i Dexter Charming . Mimo tego, chłopak może być sobą tylko przy Ashlynn .

MiłośćEdytuj

Dziewczyną Huntera jest Ashlynn Ella. Oboje ukrywają ten fakt, ponieważ związki pomiędzy szlachetnymi a buntownikami są praktycznie niemożliwe.

ZwierzęEdytuj

Zwierzakiem Huntera jest wiewiórka o imieniu Pesky.

LalkiEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • w odcinku
Basic
Edytuj

  • linia : Basic
  • wydanie : październik 2013
  • numer asortymentu : 
  • numer modelu : BBD48

W tej serii Hunter ubrany jest w ciemnozieloną bluzę "w serek", na której widnieje rysunek przedstawiający las. Na niej, znajduje się brązowy bezrękawnik z kapturem, którego końce są zielone. Chłopak ma na sobie również szare spodnie, a na jednej szlufce przewiązany jest biały sznureczek. Buty Huntera są brązowe sięgają za kostkę. Do lalki dołączona jest brązowa torba.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Ashlynn Ellą

Meta TimelineEdytuj

  • lipca 2012: Wnioski Mattel o zastrzeżenie znaków towarowych dla Huntera Huntsman.
  • 30 maja 2013: Hunter debiutuje w odcinki Świat Ever After High.
  • 1 października 2013: Hunter pojawia się w książce "Hunter Huntsman's Story ".
  • 29 października 2013: Profil Huntera zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • październik 2013: Pierwsza lalka Huntera zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • październik 2013: Wpisy z pamiętnika Huntera zostają ujawnione.

GaleriaEdytuj

InneEdytuj