FANDOM

Mary Bo
Lilly-Bo Peep jest córką Małej Pastereczki - postaci z popularnej rymowanki o pasterce, która zgubiła swoją owieczkę.

OsobowośćEdytuj

Osobowość Lilly-Bo nie jest jeszcze znana.

WyglądEdytuj

Lilly-Bo jest dziewczyną o niebieskich włosach z różowymi pasemkami, które upięte są w dwa kucyki. Jej czoło zdobi grzywka, która jest ułożona na lewą stronę. Dodatkowo ma brązowe oczy oraz lekko muśniętą słońcem skórę. Na głowie dziewczyny znajduje się różowa czapka w białe kropki, wiązana pod szyją różową wstążką, ozdobiona białymi wykończeniami. Nosi różową sukienkę w białą kratkę, ozdobioną różowymi bufkami. Przewiązana jest ona w pasie białym fartuszkiem z niebieskimi zdobieniami. Na nadgarstkach dziewczyny znajdują się żółte tasiemki z białym futerkiem, natomiast na jej nogach - szare rajstopy oraz różowe buty na białym koturnie sięgające do łydek.

bajkaEdytuj

Toy Story

Film opowiada o zabawkach Andy'ego. Jego ulubieńcem jest kowboj imieniem Chudy. Do kolekcji Andy'ego wliczają się też zabawki takie jak pies Cienki, Pan Bulwa, Rex (zielony dinozaur) i wiele innych. W dniu swoich urodzin Andy dostaje w prezencie Buzza Astrala – astronautę – który „spycha” w kąt Chudego, stając się ulubioną zabawką chłopca. Chudy jest zazdrosny o nową zabawkę i za wszelką cenę chce się jej pozbyć. Kiedy w końcu udaje mu się to zrobić inne zabawki odwracają się od niego. Chudy postanawia jednak naprawić wyrządzoną szkodę i przyprowadzić Buzza z powrotem do domu. Do filmu dochodzi również sąsiad Andy'ego- Sid, który dostaje w swoje ręce kowboja oraz astronautę i chce ich wysadzić w powietrze. Buzz i Chudy muszą więc uciekać.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Lilly-Bo jest córką Małej Pastereczki (Little Bo Peep)

PrzyjacieleEdytuj

Nie wiadomo jeszcze z kim przyjaźni się Lilly-Bo. Można jednak zauważyć, że utrzymuje ona dobre kontakty z Apple White.

MiłośćEdytuj

Obecnie nie wiadomo nic o jej relacjach miłosnych.

CiekawostkiEdytuj

  • Dziewczyna opiekuje się stadkiem niesfornych owieczek, które często musi gonić po całej szkole.

Mate timelineEdytuj

  • 30 maja 2013: Lilly-Bo debiutuje w odcinku "Ever After High Świat Ever After High".
  • 6 luty 2014: Mattel zastrzega znaki towarowe dla Lilly-Bo Peep.

galeriaEdytuj