FANDOM

Madelline Hatter
Card-maddie-hatter tcm571-67759
Rodzice: Szalony kapelusznik
Bajka: Alicja w krainie czarów
Urodziny: 8 czerwca
Strona: Rebelsi
Współlokator: Kitty Cheshire
pragnienie: Poznać zwariowany świat i zostać właścicielką najsłynniejszej w całej krainie Zaczarowanej Herbaciarni!
"umiejętność: Z mojego kapelusza mogą wyciągnąć dosłownie wszystko. Serwisy do herbaty, podręczniki, białe króliki... to wszystko gdzieś tam jest.
Sprawy sercowe: Czekam na przeuroczą chwilę, gdy z chłopcem jak ja szalonym herbatkę wypiję!
"dzieła na nerwy: Wszyscy myślą, że jestem szalona. I nikt mi nie wierzy, kiedy mówię, że umiem patrzeć w przyszłość.
lubiany przedmiot szkolny: Chemioczary. Uwielbiam robić mikstury powiększające i pomniejszające!
nielubiany przedmiot szkolny: Debatowanie. Gdyby więcej osób mówiło zagadkami, może lepiej radziłabym sobie z tym przedmiotem.
Najlepsi przyjaciele: Raven Queen i Cedar Wood. Ale tak naprawdę to lubię wszystkich!

Doll diary icon Pamiętnik Madeline Hatter

Madeline Hatter, przez przyjaciół nazywana Maddie, jest córką Szalonego Kapelusznika, postaci z "Alicji w Krainie Czarów”. Chociaż jest zadowolona z historii, która jest jej pisana, popiera też marzenie swojej przyjaciółki Raven Queeno stworzeniu własnego przeznaczenia. Madeline pracuje w Herbaciarni Szalonego Kapelusznika (Mad Hatter's Tea Shoppe) w Wiosce Book End (Village of Book End).

OsobowośćEdytuj

Madeline jest żywiołowa, energiczna i bardzo przyjacielska. Generalnie, interpretuje rzeczy bardziej pozytywnie, niż są one w rzeczywistości. Dziewczyna bardzo lubi herbatę i nie rozstaje się ze swoim zestawem do niej oraz swoim kompanem od filiżanki, orzesznicą o imieniu Earl Grey. Maddie często mówi zagadkami. 

WyglądEdytuj

Madeline ma długie i kręcone włosy w kolorze fuksji i turkusu. Jej oczy są niebieskie, skóra jasna. Jej strój składa się z wielu niedopasowanych wzorów i w jaskrawych kolorach.

BajkaEdytuj

Alicja w Krainie Czarów – (oryginalny tytuł) Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów, jednak pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, choć w całej książce nie ma o czarach ani słowa.

Książka zachowuje absurdalną logikę snu, jest wypełniona satyrycznymi aluzjami do przyjaciół i wrogów Dodgsona, parodiami szkolnych wierszyków, których uczyły się w XIX wieku brytyjskie dzieci, zawiera także odniesienia lingwistyczne i matematyczne.

RelacjeEdytuj

rodzinaEdytuj

Ojcem Madeline jest Szalony Kapelusznik.

przyjacieleEdytuj

Maddie jest bardzo przyjazna, jej najlepsi przyjaciele to Raven Queen i Cedar Wood, jej osobowość sprawia, że w każdym potrafi znaleźć coś dobrego. Jej współlokatorką jest Kitty Cheshire.

Co więcej, Lizzie Hearts  uważa dziewczynę za swoją najlepszą przyjaciółkę.

ZwierzęEdytuj

Ma orzesznicę imieniem Earl Grey.

MiłośćEdytuj

Maddie nie jest zakochana, szuka chłopca, który będzie tak samo szalony jak ona.

LalkiEdytuj

Basic Edytuj

    • Lalki
    • Oficjalny art
    • W odcinku
    Linia : Basic
  • wydanie : lipiec 2013
  • numer asortymentu : BBD41
  • numer modelu : BBD43

Na głowie Madeline znajduje się fioletowy kapelusz, który wyglądem przypomina filiżankę. Poza tym, ozdobiony jest złotymi elementami, a utrzymuje się na błękitnej opasce. Na szyi dziewczyna zawieszony jest niebieski naszyjnik, ozdobiony żółtą kokardką. Madeline ubrana jest w purpurową sukienkę z bufiastymi rękawami. W talii, lalka przepasana jest niebieską wstążką. Dolna część ubranka ozdobiona jest złotymi nićmi, natomiast górna - białą siateczką. Spod dolnej części wystają dwie kolejne warstwy ubranka - jedna, w biało-niebieskie pionowe pasy, a druga - wykonana z czarnej siateczki. Dłonie lalki pomalowane są na niebiesko oraz w białe kropki, a na nadgarstkach widnieją białe falbany. Całość imituje rękawiczki. Na nogach Madeline znajdują się białe rajstopy w niebieskie kropki, natomiast na jej nogach - białe buty ze złotym, zakręconym obcasem. Do lalki dołączony jest złoty czajnik z białymi i niebieskimi zdobieniami oraz fioletowa szczotka. 

  • Lalka
  • w odcinku
  • Oficjalny art
Getting Fairest
Edytuj

  • linia : Getting Fairest
  • wydanie : grudzień 2013
  • numer asortymentu : BDB13
  • numer modelu :  BDB15

W tej serii włosy Madeline są upięte w dwa kucyki. Co więcej, na głowie dziewczyny znajduje się niebieska opaska ze złotym imbryczkiem. Lalka ubrana jest w białą koszulę nocną, obszytą niebieską tasiemką przy dekolcie. Ubranko ozdobione jest wzorkami przedstawiającymi fioletowe i niebieskie kubki. Dodatkowo, wykończone jest ono falbanką w czarno-białe pionowe paski. Całość dopełnia błękitny szlafrok z różową falbanką jako obszyciem. Buty Madeline to fioletowe kapcie na koturnie. Do lalki dołączona jest fioletowa szafka ze złotym szczytem i dwiema niebieskimi półkami. Pierwsza półka jest stojakiem na opaski. Widnieją na niej dwie - jedna czarna, z fioletową filiżanką, druga - fioletowa z niebieskim kapeluszem. Na drugiej półce widnieje niebieska puderniczka. W pudełku znajduje się również szczotka.

  • Lalka
  • W odcinku
Legacy Day
Edytuj

  • linia : Legacy Day
  • wydanie : luty 2014
  • numer asortymentu : ?
  • numer modelu : ?

W tej serii włosy Madeline są mocno pokręcone oraz ozdobione czarną opaską ze złotym kapeluszem z niebieską tasiemką. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami w kształcie czajników. Lalka ubrana jest w fioletową koszulę z żabotem tego samego koloru. Ozdobiony jest on złotą broszką. Na ubraniu widnieje błękitna marynarka w pionowe złote pasy oraz czarnym kołnierzem. Jej rękawy są wywinięte oraz wykończone fioletowym materiałem. Na dłoniach Madeline widnieją czarne rękawiczki z białą falbaną z bordową kokardką. Lalka ma na sobie również błękitne rybaczki w srebrne cekiny. Do ubrania zostały doszyte cztery treny - pierwszy jest wykonany z białej siateczki, drugi z bordowego, połyskującego materiału, trzeci z przeźroczystego, ozdobionego złotym brokatem, a czwarty - czarnym, wykonanym z siateczki. Nogi dziewczyny pokryte są również białymi podkolanówkami ze złotymi wzorkami. Buty Madeline są złote, wiązane przed kostką, a ich obcas, oprócz koloru złotego, ozdobiony jest niebieską, różową oraz czarną farbą. Co więcej, jest on w kształcie ustawionych na siebie filiżanek. Do lalki dołączona jest bordowa księga z kluczem tego samego koloru oraz biała torebka na czarnej rączce, ozdobiona fioletowymi wzorkami, która swoim kształtem imituje torebkę od herbaty. 

  • Lalka
  • oficjalny art
  • w odcinku
Hat-Tastic Party
Edytuj

  • linia : Hat-Tastic Party
  • wydanie : lipiec 2014
  • numer asortymentu : ?
  • numer modelu : ?

W tej serii włosy Madeline są lekko pokręcone oraz związane w koński ogon. Grzywka dziewczyny zaczesana jest na lewą stroną czoła. Ponadto, czubek jej głowy ozdobiony jest czarnym kapeluszem z fioletową wstążką, utrzymującym się na żółtej opasce. Szyję lalki zdobi złoty naszyjnik, a jej dłonie czarne rękawiczki z kokardami. Madeline ubrana jest w sukienkę z pionowe biało-niebieskie pasy. Utrzymuje się ona na błękitnych, bufiastych ramiączkach. Co więcej, ozdobiona jest ona fioletową kokardą w białe kropki, a jej dół - koronką oraz wzorem przedstawiającym filiżanki. Do dolnej części została również doszyta fioletowa siateczka. Na nogach lalki widnieją czarne rajtuzy, a jej buty są złote, z przodem w kształcie czajnika. Do lalki zostały dołączone dwa stoliki, zastawa do herbaty oraz kanapa

CiekawostkiEdytuj

  • Słyszy wypowiedzi narratorów i może z nimi rozmawiać.
  • Obchodzi urodziny 8 czerwca
  • Imię Madeline zaczyna się od angielskiego wyrazu "mad" oznaczającego "szalony".

Meta TimelineEdytuj

  • 30 maja 2013: Strona internetowa o Ever After High jest opublikowana, znajduje się w niej profil Madeline Hatter.
  • 30 maja 2013: Profilowy art zostaje udostępniony.
  • 30 maja 2013: Madeline debiutuje w odcinku Świat Ever After High.
  • 31 maja 2013: Mattel zastrzega znaki towarowe dla Madeline Hatter.
  • lipiec 2013: Pierwsza lalka Madeline zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • lipiec 2013: Wpisy z pamiętnika Madeline zostają ujawnione.
  • 3 września 2013: Madeline pojawia się w książce Madeline Hatter's Story.

GaleriaEdytuj

W webiodzieEdytuj

InneEdytuj