FANDOM

EAH Postacie logo

Historia Ever After High skupia się na konflikcie w między Royalsami, a Rebelsami, mniej lub bardziej zapoczątkowanym przez Apple White i Raven Queen.

UczniowieEdytuj

90px-Applethumb

Apple WhiteEdytuj

Wiktoria

Apple jest córką Królewny Śnieżki. Przyjaciółkami dziewczyny są Briar Beauty i Blondie Lockes. Apple wciąż czeka na swoje przeznaczenie, czyli otrucie jabłkiem. W przyszłości, jej wybrankiem będzie Daring Charming.

Eshlynn-thumb

Ashlynn EllaEdytuj

Ashlynn jest córką Kopciuszka. Dziewczyna jest osobą miłą i pracowitą. Ponad to, kocha naturę i buty. Ashlynn prowadzi również własny sklep z butami. Ashlynn spotyka się z Hunterem Huntsman. Utrzymują swój związek w sekrecie, bo ogólnie przyjęto, że Royalsi i Rebelsi nie mogą się spotykać.

Blondie thumbb

Blondie LockesEdytuj

Blondie jest córką Złotowłosej z baśni "Złotowłosa i trzy misie". Dziewczyna przyjaźni się z Apple White i Briar Beauty. Blondie prowadzi szkolnego bloga przy pomocy jej magicznego lustra. Dziewczyna ma tendencję to pożyczania bez pytania rzeczy innych uczniów.

Briarthumb

Briar BeautyEdytuj

Briar jest córką Śpiącej Królewny. Przyjaciółkami dziewczyny są Apple White i Blondie Lockes. Briar jest pewna, że będzie spała sto lat, więc do tego czasu żyje pełnią życia. Dodatkowo, dziewczyna jest bardzo często śpiąca.

C.A. thumbbb

C.A. CupidEdytuj

C.A. jest przybraną córką Erosa - mitologicznego boga miłości. Wcześniej dziewczyna uczęszczała do Monster High. C.A. skrycie podkochuje się w Daringu Charmingu. Dziewczyna przyjaźni się z Apple White, Raven Queen oraz wszystkimi z otwartym sercem.

Cedar thumbb

Cedar WoodEdytuj

Cedar jest córką Pinokia, która chciałaby zostać prawdziwą dziewczyną. W przeciwieństwie do swojego ojca, nie potrafi i nie lubi ona kłamać. Co więcej, obciążona jest ona klątwą, która sprawia, że dziewczyna nie potrafi utrzymać niczego w tajemnicy. Cedar przyjaźni się z Raven Queen, Cerise Hood i Madeline Hatter.

Cerise thumbb

Cerise HoodEdytuj

Cerise jest córką Czerwonego Kapturka. Można powiedzieć, że dziewczyna jest typem samotnika, gdyż nie utrzymuje z nikim dobrych kontaktów. Mimo to, dziewczyna przyjaźni się z Raven Queen, Madeline Hatter i Cedar Wood. Cerise musi ukrywać swoje wilcze uszy, bo gdy ktoś dowie się o jej pochodzeniu, będzie miała wielkie kłopoty.

Dexter thumbb

Dexter CharmingEdytuj

Dexter jest synem Księcia z bajki. Chłopak jest bardzo nieśmiały. W przeciwieństwie do swojego brata, nie jest zbyt popularny. Dexter nie widzi dobrze bez swoich okularów, ale dziewczyny mdleją, gdy nie ma ich na sobie. Chłopak przyjaźni się ze swoim bratem, Daringiem oraz Hunterem Huntsmanem.

Duchess thumb

Duchess SwanEdytuj

Duchess jest córką Odetty z "Jeziora Łabędziego". Dziewczyna ma wątpliwości, co do swojej przynależności do Royalsów. Jej ma tragiczne zakończenie, które sprawia, że jest ona zazdrosna o losy innych księżniczek. Jej współlokatorką jest Lizzie.

Holly thumb

Holly O'Hair Edytuj

Holly jest córką Roszpunki. Popiera grono Royalsów. Ma siostrę bliźniaczkę o imieniu Poppy. Z włosów dziewczyny można wykonać najmocniejszą linę lub najdelikatniejszy jedwab. Holly potajemnie podkochuje się w Daringu. Swój pokój dzieli ze swoją siostrą, która jest zarazem jej najlepszą przyjaciółką. Oprócz niej, Holly przyjaźni się z Blondie.

Hunterthumb

Hunter HuntsmanEdytuj

Hunter jest synem łowcy. Chłopak jest trochę pyszny, a poza tym, łatwo go zdenerwować i rozproszyć. Dziewczyną Huntera jest Ashlynn Ella. Utrzymują swój związek w sekrecie, bo ogólnie przyjęto, że Royalsi i Rebelsi nie mogą się spotykać.

Lizzie thumbb

Lizzie HeartsEdytuj

Ania

Lizzie jest córką Królowej Kier z książki "Alicja w Krainie Czarów". Dziewczyna przyjaźni się z Kitty Cheshire oraz Madeline Hatter. Podobnie jak jej matka, Lizzie ma tendencję do skazywania ludzi na ścięcie, choć dziewczyna jest bardziej litościwa niż jej rodzicielka. Lizzie lubi grać w karty.

Madelinethumb

Madeline HatterEdytuj

Madeline jest córką Szalonego Kapelusznika z książki "Alicja w Krainie Czarów". Dziewczyna bardzo lubi herbatę i nie rozstaje się ze swoim zestawem do niej. Przyjaciółkami Madeline są Raven Queen i Cedar Wood, choć tak na prawdę lubi wszystkich.

Poppy thumb

Poppy O'HairEdytuj

Poppy jest córką Roszpunki. Określa się jako Royalso-Rebels. Ma siostrę bliźniaczkę o imieniu Holly. Poppy pragnie zostać najlepszą stylistką, a jej włosy są tak cenne, że dzięki ścinaniu ich, dziewczyna zarabia na koncie oszczędnościowym. Pokój dzieli ze swoją siostrą, a zarazem swoją najlepszą przyjaciółką. Przyjaźni się również z Ashlynn.

Raventhumb

Raven QueenEdytuj

Raven jest córką Złej Królowej z książki "Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków". Przyjaciółkami dziewczyny są Madeline Hatter oraz Cerise Hood. Raven jest uważana za złą, lecz na prawdę taka nie jest.

Inni uczniowieEdytuj

Daring thumb

Daring CharmingEdytuj

Daring jest synem Księcia z bajki. Chłopak jest nieco egoistyczny i zarozumiały oraz bardzo zakochany w swoim wyglądzie. Co więcej, często można zauważyć go z lustrem lub migającym uśmiechem do dziewczyn. Daring ma brata o imieniu Dexter, który jest jego całkowitym przeciwieństwem.

Hopper thumb

Hopper Croakington IIEdytuj

Hopper jest synem Żabiego Księcia. Chłopak często zabiega o względy dziewcząt z Ever After High, lecz niestety jego starania idą najczęściej na marne.

Humphrey thumb

Humphrey DumptyEdytuj

Humphrey jest synem Humpty Dumpty. Chłopak zna się na technologii, a w wolnym czasie lubi słuchać rapu.

Kitty thumb

Kitty CheshireEdytuj

Kitty jest córką kota Cheshire z książki "Alicja w Krainie Czarów". Dziewczyna przyjaźni się z Lizzie Hearts. Podobnie jak jej ojciec, Kitty ma skłonność do psot.

Mary thumb

Lilly-Bo PeepEdytuj

Jest córką Małej Pastereczki. Dziewczyna opiekuje się stadkiem niesfornych owieczek, które często musi gonić po całej szkole.

Melody thumb

Melody PiperEdytuj

Melody jest córką Flecisty z Hameln z baśni o tym samym tytule. Jej ojciec uczy w Ever After High. Dziewczyna jest znaną DJ-ką.

Sparrow thumb

Sparrow HoodEdytuj

Sparrow jest synem Robina Hooda. Chłopak jest czarujący, potrafi również zainteresować swoją osobą wiele dziewcząt, ale zwykle nie jest nimi zainteresowany. Sparrow jest doświadczonym złodziejem i oszustem. Niemniej jednak, jest utalentowanym wokalistą i gitarzystą.

TinyEdytuj

Tiny jest synem olbrzymów z baśni "Jaś i magiczna fasola". Chłopak jest nieśmiały. Wydaje się być lubiany przez innych uczniów.

Postacie występujące tylko w książkachEdytuj

Clara LearEdytuj

Clara jest córką króla Leara.

Darling CharmingEdytuj

Darling jest córką Księcia z bajki.

Faybelle ThornEdytuj

Faybelle jest córką Czarownicy ze "Śpiącej Królewny".

Gus CrumbEdytuj

Gus jest synem Małgosi z "Jasia i Małgosi".

Helga CrumbEdytuj

Helga jest córką Jasia z "Jasia i Małgosi".

Coral WitchEdytuj

Coral jest córką Morskiej Wiedźmy z "Małej syrenki".

InniEdytuj

Giles GrimmEdytuj

Giles Grimm jest jednym z założycieli szkoły Ever After High.

Milton GrimmEdytuj

Milton Grimm jest jednym z założycieli szkoły Ever After High i aktualnie pełni funkcję jej dyrektora.

NarratorzyEdytuj

Historia ma dwóch narratorów: mężczyznę i kobietę, którzy opowiadają nam o bohaterach. Słyszy ich tylko Madeline Hatter.

ZwierzętaEdytuj

Earl GreyEdytuj

Earl Grey jest orzesznicą, która należy do Madeline Hatter. Obie są zakręcone na punkcie herbaty. Kiedy jej nie piją, Earl odpoczywa w kapeluszu właścicielki.

PeskyEdytuj

Pesky jest wiewiórką, która wydaje się należeć do Huntera Huntsmana. Jego imię bardzo do niego pasuje, gdyż Pesky cieszy się, kiedy widzi zdenerwowanego Huntera.