FANDOM

Raven Queen
Raven
Rodzice: Zła królowa
Bajka: Królewna śnieżka i siedem krasnoludków
Urodziny: 25 listopada
Strona: Rebelsi
Współlokator: Apple White
pragnienie: Chcę, aby pozwolono mi być absolutnie wierną sobie. Owszem, nie jestem damą w opałach, ale to nie znaczy, że nie zasługuję na szczęśliwe zakończenie bajki.
"umiejętność: Podobnie jak moja mama potrafię rzucać zaklęcia.
Sprawy sercowe: Staram się nawet o tym nie myśleć. Najpierw muszę odkryć, jak potoczy się moja opowieść!
"dzieła na nerwy: Niestety umiem posługiwać się tylko "czarną magią". Za każdym razem, gdy wykorzystuję moje moce w dobrych celach, rezultaty są odwrotne do zamierzonych!
lubiany przedmiot szkolny: Muzyka. Czy tylko księżniczki mogą śpiewać chwytające za serce ballady?
nielubiany przedmiot szkolny: Magiologia. Na tych lekcjach uczę się, jak posługiwać się magią. To nie znaczy, że muszę je lubić.
Najlepsi przyjaciele: Madeline Hatter i Cerise Hood .

Doll diary icon Pamiętnik Raven Queen

Raven Queen – córka Złej Królowej z baśni "Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków”.

OsobowośćEdytuj

Raven jest uważana za złą, lecz na prawdę taka nie jest. Dziewczyna nie lubi, gdy inni się jej boją, ale jest też sceptyczna, kiedy ktoś nowy próbuje być wobec niej miły - nie na tyle jednak, żeby przeszkadzało jej to w nawiązywaniu przyjaźni z innymi.

WyglądEdytuj

Raven ma jasnoróżową skórę, ciemno fioletowe usta oraz lekko purpurowe oczy. Brwi Raven są czarne, a jej fioletowa grzywka opięta jest wokoło głowy. Włosy dziewczyny sięgają bioder.

BajkaEdytuj

"Królewna Śnieżka" – ludowa baśń niemiecka. Po raz pierwszy spisana i opublikowana przez braci Grimm.

Na życie pięknej królewny dybie zła macocha-czarownica, zazdrosna o jej urodę. Początkowo każe ją zabić myśliwemu, a na dowód wykonania rozkazu pokazać jej serce. Myśliwy lituje się nad dziewczyną i zostawia ją w lesie, dostarczając na zamek serce zająca. Śnieżka znajduje w lesie domek, należący do krasnoludków i zamieszkuje z nimi. Zła macocha dowiaduje się jednak, że Śnieżka żyje i, zmieniając postać, trzy razy usiłuje ją zabić. Dwukrotnie królewnę ratuje przybycie krasnoludków, za trzecim razem Śnieżka zjada połowę zatrutego jabłka. Zrozpaczone krasnoludki, myśląc, że nie żyje, układają ją w szklanej trumnie. Przejeżdżający nieopodal książę, zachwycony urodą dziewczyny błaga, by krasnoludki podarowały mu ciało Śnieżki. Podczas poruszenia trumny Śnieżce wypada z ust zatruty kawałek jabłka i budzi się ona do życia. Książę natychmiast się jej oświadcza. Zaproszonej na wesele macosze ze złości pęka serce.

W pierwszej wersji wydanej przez Grimmów czarnym charakterem była zazdrosna matka Śnieżki. Uważa się, że zmiana w późniejszych wersjach na macochę miała służyć stonowaniu tej historii.

Często spotykane jest też nieco odmienne zakończenie, spopularyzowane przez film Disneya, w którym Śnieżkę ożywia pocałunek księcia – prawdopodobnie wzorowane na Śpiącej królewnie. Nie zapominajmy także o lustrze które stwierdziło, że Śnieżka jest ładniejsza od złej królowej.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Raven jest córką Złej Królowej (Evil Queen). Według e-book'a "The Raven's Story" Zła Królowa jest zamknięta w Lustrzanym Więzieniu, ma bardzo napięte relacje z córką i krytykuje rzeczy o których Raven opowiada w tym jej ojca Dobrego Króla (Good King). Raven dobrze dogaduje się ze swoim ojcem i nie lubi kiedy matka źle o nim mówi.

ZnajomiEdytuj

Najlepszą przyjaciółką Raven jest Madeline Hatter . Cerise Hood jest później wymieniona jako jej przyjaciółka. Jej współlokatorką jest Apple White .

MiłośćEdytuj

Jak dotąd, Raven nie jest zainteresowana jakimkolwiek poważnym związkiem. Wiadomo jednak, że Dexter jest w niej zakochany. W odcinku

"Dzień Zakochanych Serc" Raven o wszystkim się dowiaduje, i odwzajemia jego uczucia.

Mimo to nadal nie są parą

ZwierzęEdytuj

Zwierzakiem Raven jest smok o imieniu Nevermore .

LalkiEdytuj

  • Lalka
  • w odcinku
  • Oficjalny art
Edytuj