FANDOM

248px-Sparrow-crop
Sparrow Hood – syn Robin Hooda z legendy o tym samym tytule.

OsobowośćEdytuj

Sparrow jest rodzajem osoby, która lubi sprawiać dobre wrażenie na innych, lecz mimo to woli ograniczać kontakty z pozostałymi uczniami. Chłopak jest czarujący, potrafi również zainteresować swoją osobą wiele dziewcząt, ale zwykle nie jest nimi zainteresowany. Jak przystało na jego przeznaczenie, Sparrow jest doświadczonym złodziejem i oszustem. Niemniej jednak, pragnie zostać w przyszłości również i muzykiem. Jest utalentowanym wokalistą i gitarzystą.

WyglądEdytuj

Sparrow jest chłopakiem o jasnej karnacji. Jego włosy są rude i pocieniowane. Chłopak jest również właścicielem oliwkowych oczu. Na jego brodzie można zauważyć małą, rudą kozią bródkę. Sparrow ubiera się w stylu metalowym, często można go zobaczyć w zielonym kapeluszu i gitarą elektryczną tego samego koloru.

BajkaEdytuj

'Robin Hood'bohater średniowiecznych angielskich legend ludowych, którego faktyczne istnienie nie zostało potwierdzone przez źródła historyczne. Podania głoszą, że wraz z kompanami zamieszkiwał w lesie Sherwood i walczył przeciw despotycznemu szeryfowi z Nottingham, Robertowi de Rainault. W większości legend o Robinie Hoodzie jest on ułaskawiany przez powracającego do ojczyzny po długiej nieobecności króla Ryszarda Lwie Serce. Według różnych wersji opowieści o Robinie Hoodzie w skład jego drużyny wchodzili m.in.: Lady Marion, Mały John, brat Tuck, Allan z Doliny oraz Will Szkarłatny. Opowieści o Robinie Hoodzie znane są od ponad 600 lat. Za najbardziej prawdopodobny pierwowzór Robina Hooda uznaje się Robina Hode’a, dzierżawcę u arcybiskupa Yorku, wyjętego spod prawa w 1225 r. Według źródeł literackich z XIV-XVI wieku, świetny łucznik, który przewodził grupie ludzi wyjętych spod prawa i ukrywających się w lasach hrabstw Yorkshire i Nottinghamshire. Sławę miała mu przynieść walka w obronie biednych i uciśnionych, którym rozdawał dobra zrabowane w czasie napadów na zamki i klasztory. Niektórzy uważają, że mógł być Sasem, który stracił swoje ziemie po najeździe Normanów 1066 roku. Niewykluczone też, że na legendę o Robinie Hoodzie złożyło się życie dwóch lub więcej banitów. Historyczny pierwowzór Robina Hooda był świetnym łucznikiem, a jego oryginalny łuk i dwie dobrze zachowane strzały można obecnie oglądać w muzeum na zamku Nottingham. 

RelacjeEdytuj

rodzinaEdytuj

Sparrow Hood jest synem Robin Hooda. Biorąc pod uwagę historię swojego ojca, Sparrow może także być synem Maid Marian, która jest nauczycielką w Ever After High

przyjacieleEdytuj

Sparrow jest liderem grupki swoich przyjaciół, w której skład wchodzą dzieci Wesołych Kompaniów. Sparrow jest także „partnerem w zbrodni” Duchess Swan, ale ich przyjaźń nie jest pewna.   

MiłośćEdytuj

Sparrow w tajemnicy podkochuje się w Ashlynn Ella. Podkochuję się w nim Poppy O'Hair i Iris Clops .

Meta TimelineEdytuj

  • 24 września 2013: Sparrow Hood jest na liscie uczniów w francuskiej zapowiedzi The Storybook of Legends.
  • 1 października 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Hood Sparrow.
  • 8 października 2013: Sparrow debiutuje w książce The Storybook of Legends.
  • 8 stycznia 2014: Sparrow debiutuje w odcinku Blondie's Just Right.

CiekawostkiEdytuj

  • Słowo "sparrow" w przetłumaczenia z języka angielskiego na polski oznacza "wróbla".

GaleriaEdytuj